Sunday, October 17, 2010

aBoUT GuY!!!

KENAPA LELAKI SUKA BERBOHONG???
menurut mereka kononnya mereka tidak bersungguh2 berniat begitu. ini kerana wanita selalu ingin mendengar apa yg ingin mendengar apa yang ingin mereka dengar, bukan apa yg sebenarnya terjadi. lelaki tidak benar2 berniat membohongi wanita dan hanya berusaha menyenangkan mereka.

KENAPA LELAKI KURANG BERKOMUNIKASI!!
jika wanita berfikiran begitu, maka akan lebih baik mereka tutup mulut saja daripada mengundang masalah dengan pasangan mereka.rupa2nya lelaki tidak suka wanita yg cerewet dan bz-body.

KENAPA LELAKI TIDAK SUKA BERKONGSI PERASAAN???
bagaimana mereka boleh berkongsi perasaan kalau mereka sendiri sebenarnya tidak begitu faham apa yg mereka rasakan? maklumlah, lelaki belajar dari pengalaman tapi ternyata hanya beberapa perasaan yg boleh mereka identifikasikan: marah, benci, dan muak. kadang2 mereka juga bingung apa yg harus dikatakan ketika pasangan berbicara tentang perasaan. itu membuat mereka berasa terganggu dan tidak selesa

KENAPA LELAKI SELALU LAMBAT BERTINDAK???
bukannya lembab atau lambat tetapi mereka hanya ingin benar2 menikmati apa yg sedang mereka lakukan. dan mereka tidak ingin membiarknnya berlalu bergitu cepat

KENAPA LELAKI MALAS MENJAWAB PERTANYAAN WANITA??
mereka mendengar semua pertanyaan itu sebenarnya. hanya saja kadang2 mereka menganggap kita selalu sering bertanya sesuatu yg tidak perlu. mereka tidak mahu membuang masa dan tenaga. jika mereka fikir jawapannya tidak akan melegakan mereka, tentu saja mereka akan memilih untuk diam.

No comments:

Post a Comment