Sunday, January 23, 2011

cRaZY TeEnager..

hye..bertemu kta kembali dalam ruangan blogger ni..heee mlm ni seperti biasa..malam pesta muda mudi bagi aku..biasanya mlm mcm ni aku dgn member aku,, yg aku bleh anggap family kedua aku(achik,fendi,taufik,akmal,pyan)..malam ni aku dgn member aku brcadang utk kluar lepak..ada stu tempat yg ktorng biasa lepak sma..xtaw npa mlm tu aku bwa member2 aku pakai jersey ktorng..mula2 tu dorng xnak pakai tp aku paksa dorng pakai..haha bab2 memaksa ni aku suka hee..ooppss sblum ktorng gerak tu..tiba2 je akmal panggil kmi suma msuk rumah ingatkn ade apa rupanya ada ular masuk rumah..wooiii apa lg riuh la satu rumah keluar gaya monyet pun ade,,fendi siap bleh panjat almari lg haha memang nak pecah perut lar bila ingat gaya bebas dorng suma haha..ktorng pun ape lg, cuba utk tangkp ular tu ahkirnya selama 30 minit kmi suma buat gaya bebas..akmal akhirnya berjaya tangkap ular tu..lpas tu kmi pun gerak lar pg tempt lepak ktorng..smpai sna keluar je dr keta suma orng tengok kmi fuyohhh,,lantak drng lar haha..kmi dgn muka kembang kempis tu pg lar cri tempat port ktorng..slalunya kmi duduk dalam xtaw npa malam tu kmi suma duduk kat luar..ktorng pun cri lar tempt yg agak suma orng bleh nampk kmi hehehe..waiter pun sampi..nak tnya oder la mcm biasa..hee siap waiter tnya ni pakai jersey ni dr mana?? hahah bisala kmi pun bg jwpan yg ringkas dr men fustsal hahah pedahal kmi dr tangkp ular drumah ekeke..ntah tba2 je waiter tu ckp tu sblah korng tu,,korng kenal ke?? kmi pun dgn muka heran tngok ah sblah meja..makkk oiii fuiiioo...nak taw sapa kmi jumpa??? hahah bintang malaysia bro>>> (kahirul fahmi) penjaga gol malaysia..fuhhh hensem soitt sampai kmi suma tngok je kat sblah meja tu mata xtutup langsung haha,,mula2 tu kmi xbrani nak ambil pic dgn dy..aku pun men brani je tnya.. nak ambil gambar bleh ke?? hee..apa lg suma kmi pun masing2 buat posing maut ambil gambr dgn dy haha..kira suma ni kebetula jd..memang best giler lar dpt face 2 face dgn dy slalu tengok kat tv je..ni dpn mata bro...korang jan jeles yerrr..apa2 pun ktorng memang enjoy that time..memang bertuah giler lar dpt jumpa dy hee,,

No comments:

Post a Comment