Wednesday, January 19, 2011

The Never Ending StoRy.

hye, bertemu lg kita dlam rancangan blogger ni.
heaha..okey ceritanya bermula mcm ni satu hari tu ada sorng member aku.namanya,B****
aku memang kamincig giler dgn dy, bak kata pepatah bagai aur dgn tebing,mak oi smpai mcm tu la ktorng rapat hee..xkira aku dmna member aku sorng pun ada,(dulu2 lar time sikul) skg aku dah hampir 2tahun xjumpa dy bkn apa sbb aku pun bz dgn study.. klu balik kampung pun xda msa aku nak lepak dgn member aku ni,,lg pun maklumlar member aku ni da ada 'cewek' so aku pun xbleh lah kcu drng..cerita ni bukan pasal member aku tp pasal aku.. hari ni 19.01.2011 ni aku teringat balik crita aku dgn member aku dulu time sekola menegah,,dulu aku memang nakal giler..biasala..skolah tu suma guru2 knal aku bkn sbb aku ni hensem haha tp disebabkn perangai aku dgn member aku ni..kelas yg aku dgn member aku duduk tu kira kelas yg top sudent je bleh blajar sna kira budak2 pandai je..bila aku fikir balik aku xlar pandai sngt brbanding dng clssmate aku yg len suma otak cair.. giler siott..cuma aku dgn member aku sorng je yg mcm hantu kat kelas tu..smpai aku dgn member aku pernah kna gantung sekola sbb ktorng escape kelas pastu mlepak hisap rokok era haha..aku xsngka lar skg aku kat kolej ni pun kna saman gara2 hisap rokok haha memang lawak lar..sbb tu aku ingat blik crta aku dgn member aku tu..dah ah mcm ape je kn pkara kecil je nak heboh2..tp skg aku da stop da main bnda2 mcm tu bkn apa tp bila fikir blik mcm siot je kn bnda tu..ehe..so pelajaran yg sy dpt kongsi ari ni ialah..buat baik berpadah2..buat jahat jangan sekali haha..akhir kata dr sy, maju la sukan untuk negara, peace uall

No comments:

Post a Comment