Thursday, March 17, 2011

HoW tO deSTRoyA YOU guRL??

AL-kisah ceritanye bermula mcm ni. baru2 ni ada member aku meminta nasihat atau lebih tepat lagi meminta pendapat aku ayat dia lbh kurang mcm ni "wei aku sakit hati betula kat budak ni, mcm mna aku nak tinggalkn dia err??" walaupun aku ni bknnye taw dalam bab2 mcm ni tp,,at least aku layan jela member aaku sorang ni..orang perlu kita untuk jadi pendengar yg setia.so aku pun dgar dgn tekun jela hee..bagi aku bnyk pndapat or nasihat yg aku bleh bg tp aku sndri pun xpernah test lg so xtaw ah bkesan or x..tp yg penting cara2 ni masih boleh diguna pakai ahks..

1.firstly, kalau anda rasa punyai kekuatan yg luar biasa contohnya seperti terbang mcm superman. lebih baik anda cakap direct dengannya yg anda rasa hubungan anda tidak kekal lama a.k.a lebih senang cerita gunakanlar ayat2 yg berbunga2 sepeti " u ni ade je nak salahkn i lebih baik kte break jela." atau "kita ni selalu sangat gaduh kan? nanti dah kawin pun mcm ni juge ke?..ahaks..

2.kalau anda rasa, anda bukan superman boleh try cara ni pula atau anda boleh cuba cara yg lebih kejam lg..contohnya seperti menulis di dalam blog anda yg anda xsuka kat dia."sbenarnya i xrsa cinta pun kat u.. suma tu semata2 i sje nak mainkan u" haha amacam msti dy berasap punye lalal...

3.kalau cara tu anda rasa melampau sangat. anda bleh cuba cara yg lebih slow..alar senang cerita diam membisu mcm tu je menghilangkn dri ke xpun nak lebih kejam lg korng couple dgn member baik dy haha pasti pecah perut dibuatnye..

selesai je aku cerita kat member aku, dia pun cakap..perrhh>>takut gak aku kalau aku tinggal dia silap haribulan dia bomohkan aku",,haha aku pun ktawa tergolek2..

p.s- cara2 diatas ni sebernarya xde kaitan dgn hidup or yg da mati..klu nak try bleh pastu klu bkesan bgtaw ah member2 yg lain pula err haha..


bukan utkn menjahanamkn perempuan cuma bagi perempuan tu sedar sikit..!! dusshh ambil ko!

No comments:

Post a Comment