Thursday, March 17, 2011

malam ni seperti biasa aku on9 lagi sorng diri disebabkn keadaan mata aku yg masih segar lg..fikir punye fikir aku akui skg otak aku blank xde idea nak emmm.. tp fikir punye lma aku teringat petang aku sembang dgn member aku,,pasal kiamat?? err btulke apa yg aku dgr ni hee xdela aku bkn xpcya suma tu tp sperti yg kta taw skg yg jepun telah dilanda tsunami?? err bayangkan klu kte skg tinggal kat jepun huhh alamat mampus lar kn..aku ksian juga dgr bratus2 mangsa yg terkorban huh..memang menghayat hati larr,,kadang2 aku tertanya2 juga btul ke suma ni tanda2 or amaran yg menandakan kita skg brada di akhir zaman..OMG terus terang aku xsedia lg..huh,so kte yg msi brnywa ni ingat2 lar yg kat atas tu err bkn apa kita saling mengingati kn,,so moral the story is..mm korng fikir lar sndiri k.. kta doakn pada rakan2 kta yg ada di jepun tu err..(perlu ke)

err aku msih xler nak tdor lg..nak chat pun suma member aku da terlelap so tinggal la aku sndrian..mm ntah ah mungkin sbb problem aku yg xsetel2 lg ni.. aku xtaw ah aku ke yg salah?? aku pun bknnya nak slahkn sape2 tp bila orng da ckp bnda yg aku xbuat..mcm panas je telinga aku dibuatnye,,klu aku ade slh ckplar ni x..buat2 mcm bnda xde ape pun,,knpa ah korng xbleh nak fhm perasaan manusia ni..korng ni binatang ke? xde otak? dahlar aku 2,3 ari ni asyki2 gadoh dgn dy lpas tu suma orng nak slahkn aku mcm aku yg brsalh.. ye sbb korng dgr dr satu pihak je kn??ape2 jela,, aku da pnat ah mcm ni,ape nak jadi lantak ah..AMARAN

No comments:

Post a Comment